محمد فنایی: جو آنقدر خراب است که خود فدراسیون هم گیج شده است
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 


کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: فدراسیون علاقه‌ای به حل مشکلات داوری ندارد.

به گزارش سایت داوران ایران، محمد فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وجود اختلاف بین پیشکسوتان داوری گفت: جوّ آنقدر خراب است که خود فدراسیون هم گیج شده است. فدراسیون آنقدر هنر دارد و شاهکار کرده که داوری هم جزئی از این موارد است. اتفاقات مدیریت نمی‌شود و همین عامل اصلی مشکلاتی است که وجود دارد.

وی افزود: دوست ندارم به این مسئله وارد شوم، مردم بهترین افرادی هستند که متوجه تمامی اتفاقات می‌شوند. مطمئن باشید حالا حالاها هم جو به همین شکل خواهد بود. تا زمانی که مدیریت قوی نشود و تا زمانی که افراد به یکدیگر احترام ‌نگذارند بهتر است صحبت نکنیم. من صلاح می‌دانم فقط در مورد مسائل کارشناسی تا آنجایی که اطلاع دارم صحبت کنم و به اتفاقات دیگر کاری نداشته باشم.

فنایی در مورد اینکه چه کسی باید به این اختلافات پایان دهد، خاطرنشان کرد: این کار را من نباید بکنم، اصلا ما را قبول ندارند. در یک شب متلاطم اعضای کمیته داوری جهان در آن فینال کذایی سال ۱۹۹۴ من را انتخاب کردند و پس از آن گرفتار شدم، هرچه هست از مشکلات آن روز است. حسادت و بخل در جامعه داوری مشکلات زیادی ایجاد کرده، همه همدیگر را به کم سوادی و عدم دانستن متهم می‌کنند، به نظر من بهترین گواه مردم هستند و آنها می‌فهمند که حق با چه کسی است.

کارشناس داوری فوتبال ایران تاکید کرد: ما اصولا قدرت‌طلبیم و برای گرفتن میز با وجود اینکه توانایی نداریم تلاش می‌کنیم. همین‌ها باعث شده در داوری مشکلات فراوانی بوجود آید.

وی در مورد اینکه چه زمانی اختلافات بین کمیته داوران و دپارتمان داوری برطرف خواهد شد، یادآور شد: نمی خواهم صحبت بیشتری انجام دهم. چون هیچ مشکلی را صحبت های ما حل نمی کند. من استعفای خودم را از کمیته داوران اعلام کردم اما اصفهانیان لطف دارد و هنوز قبول نکرده است. دیگر در جلسات حضور ندارم و نمی دانم چه اتفاقاتی می افتد. این مشکلات را باید فدراسیون حل کند که فکر می کنم علاقه ای به این کار ندارد تا این مسئله هم به شاهکارهای فدراسیون تبدیل شود.a



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان